Next refresh in seconds

srijeda, 17. svibnja 2017.

EROTSKA ISPOVEST: Brat mi pomogao da zadovoljimo moju ženu!












Brat dosao da mu zamenim ulje u autu. Nismo se videli neko vreme, prvo smo se malo ispricali, pa mi je na kraju rekao da je dosao da mu zamenim ulje u motoru. Ulje sam imao, ali sam morao do grada po filter. Pitao sam ga da li ce samnom do grada da pokupimo filter za ulje, ali mi je odgovorio da ga mrzi i da ce da zamoli snajku da mu skuva kafu. Zena mi je bila u kuhinji u helankama i bodi majici. Bila je tako sexi da sam ja odmah zeleo da je pojebem. Tako su joj helanke bile uske da su joj previse usle u njeno sexy dupence. Nije imalo coveka ko je ne bi takvu odmah pojebao.
Brat je usao javio joj se bog zna kako i zamolio je za kafu. Ja sam se presvukao i javio da idem do grada za filter. Ona je bas nekako vragolasto vrckala dupetom kao da je bas odmah zelela da ga primi. Izasao sam upalio motor i otisao, ali sam ga parkirao na kraju ulice i vratio se odmah da vidim sta se desava. Usao sam na zadnji ulaz i polako se popeo uz stepenice.
Vrata su bila malo odskrinuta i cim sam se priblizio video sam brata kako stoji iza nje u kuhinji i pritiska je uz sporet gde je ona kuvala kafu. Cudo da se ni ona nije bas nesto preterano opirala. Cuo sam je kad mu je rekla jel mislis da mozes da ispravis gresku od prosli put i mrdala dupetom i kao ga gurala dupetom od sebe, ali je ustvari htela sto bolje da oseti njegovu kitu na dupetu i tu je pocela prica:

-ja mislim snajka da bi red bilo da opet probam da te zadovoljim
-mislim da te ja previse palim i da neces moci dugo, ako se resim da te pustim plasim se da ces ponovo da me ostavis nejebanu
-samo se ti opusti snajka, spremao sam se ja za tebe
-a sta ako ti se brat vrati i zatekne nas
-nece brzo, otisao je za filter u grad, najmanje pola sata pa i vise
A onda je ona pocela da se smeje i kaze:
-a sta ce tebi majke ti pola sata… Hahahaha…
-snajka jel sam ti vec rekao da sam se spremao za tebe, jel bi zelela da opet osetis moju debelu kitu
-daj ne zezaj
-ne zezam stvarno te pitam.
Izvadio je svoj kurac odmah koji je vec bio dignut do pucanja i naslonio joj ga na dupence preko helanki. Uzeo je njenu ruku i prebacio joj iza ledja i dao joj kurac u ruku. Ona je pocela polako da ga mazi iza svojih ledja i

da mu zavrce kozicu. Opet je upitao:
-jel ti se svidja moj kurac, jel ti odgovara
-sve je to isto jedan deblji, drugi duzi, a ovaj je bas taman
-jel ga zelis, jel zelis da ga osetis u ribici
-zelim, ali da znas da ovo mora da se zavrsi ovde i da niko nesme da zna, znas i sam da nam je brak super i ne zelim komplikacije.
-taman posla snajka, samo se ti opusti.
Odmakao se od nje i polako joj spustio helanke, a ona je lagano izvukla jednu pa drugu nogu. Ostala je samo u boksericama koje su joj stojale kao salivene. Imala je lepo mesano dupe. Volela je da vezba pa joj je dupence bilo bas cvrsto i okruglo. Jednom recju bas sexy dupence kao stvoreno za kurac. Ustao je presavio je preko radnog stola i uzeo kurac i ruku i poceo da joj prelazi preko dupeta i da joj ga gura izmedju butina. Polako joj je jednu nogu podigao na stolicu, tako da mu bude lakse da joj ubaci tu veliku kitu. Pomerio joj je bokserice u stranu i opet je sevnula ona prelepa pickica. Sada je sama posla rukom nazad i uzela taj veliki kurac u ruku. Presla je glavicem preko svoje vlazne pickice dva tri puta i nacentrirala ga na rupicu. Brat je samo stojao, a ona je sve sada radila sama. Krenula je dupetom unazad i nabila glavic u pickicu. Pocela je odmah da stenje. Mrdala je napred nazad i primala sve vise bratov kurac u sebe. Posle par uboda stao joj je ceo i onda je pocela bas glasno da dahce i da se nabija na njega. Brat je upitao:
-Jeli snajka jel ti prija
-Da prija mi, bas mi odgivara
-Jel ti se pickica prilagodila mojoj kiti
-Da bas ga lepo osecam, osecam svaki milimetar kako me siri da bi usao do kraja
-Jel ga zelis celog u sebi
-Da, da, zelim da ga osetim do kraja, volim kad si ceo u meni, kad me celu ispunis, volim da osetim tvoja jaja na pickici
-Jel ti odgovara jel mozes da svrsis
-Mislim da mogu, bas me palis, bas me diras negde
-Takvu te volim snajka, kad ti prijam, kad uzivas na mom kurcu
-Oohhhh, svrsicu, bas me pali, jebi me, jebi me jako.
Onda je on uhvatio za kukove i poceo da navlaci na kurac. Svaki put je ulazio ceo i do kraja. Jebao je celim kurcem i sve je pucalo koliko je jako navlacio. Ona je samo stenjala i uvijala se na tom velikom kurcu.
-Jel ti prija ovako
-prija mi bas sam dugo i lepo svrsila
-Jel sam te sad makar malo zadovoljio
-Jesi malko bolje, ali verujem da ti to mozes i puno duze samo, ako se potrudis
-Mogu snajka nego me preterano mnogo palis
Onda je ona protnula ruku ispod svoje ribice i pocela da mu mazi jaja, a on je nastavio da se zabija u nju iz sve snage. Jebao je kao da je neka tudja. Poceo je da urla i da svrsava. Punio je dugo i bas je obimno svrsavao. Hteo je da je podigne i da je poljubi, ali mu je rekla:
-Ne stvarno to ne zelim, jer mi to postaje bas intimno
-Zasto snajka zelim samo jednom da osetim tvoje vrele usne
-Ne, stvarno ne mogu, sto je bilo bilo je, bilo nam je lepo i molim te da se vise ne ponavlja
-Ali snajka zar ne zelis da te stalno ovako punim, da ti filujem pickicu
-Lepo je, ali ne zelim vise da imamo kontakta u ovom smislu
-A zasto snajka jel ti nije lepo kad ga osetis ovako debelog unutra kako ti siri pickicu
-Jeste, sve je to ok. Imas lep i veliki kurac, pali me, bas ga lepo osecam kako me siri, ali ne zelim da se ovo vise ponavlja
-Jel ti lepo kad je ovako jos u tebi i kad si puna sperme
-Jeste, priznajem. Bas sam cela popunjena i bas me lepo rasirio. Osecam ga na celoj pickici
-Jel zelis da se jos malo jebemo
I on opet pocinje da mrda u njoj jer ga nije ni vadio, ali se ona odmakla i iz nje je pocela da curi sperma svugde po plocicama. Curelo joj je i niz noge. Bila je sva napunjena. Rekla mu je:
-Jebote koliko si ti svrsio
-Pa moram kad me palis do besvesti
-Moras da mi obecas da se ovo vise nece ponoviti
-Obecavam
Ona je klekla ispred njega i uzela taj veliki kurac u ruku i pocela da mu oblizuje glavic. Polako je pocela da ga gura i na kraju je ceo kurac usisala. Tako dva tri puta i poljubila ga je u glavic i rekla zbogom. Uzela helanke i otisla u kupatilo. On se obrisao i krenuo prema meni, a ja sam se trkom izgubio iz kuce






.




0 komentari