Next refresh in seconds

utorak, 27. prosinca 2016.

Fotografija koja je uzbunila internet! Da li je OVO slika i prilika PRAVOG majčinstva?

Bilo je bezbroj momenata u toku prve godine mog majčinstva kada sam pomislila "a zašto meni niko nije rekao ovo?" Mislim da bi savetovanja sa babicama trebalo da se održe tako da sedite sa njom u sobi dok vam ona pušta snimke iz pravog života mama. I onda biste videli ove stvari - kaže Gilisa Džejn, novopečena mama čiji je Fejsbuk post postao viralan.


Tako ona piše sledeće:

Recimo, niko mi nije rekao da je savršeno u redu da priznate da ne "obožavate" svoju bebu kada tek pristigne iz vaše materice pa vam je odmah strpaju u naručje. U redu vam je, ali je ne obožavate, i u tom trenutku vam nije do toga. Tako sam se osećala i kada sam videla svoju posteljicu - zainteresovana za nju, ali svakako nezainteresovana da se pomazim sa njom.

Niko mi nije rekao ni da šavovi na vagini često bole više od samog rađanja.

Niko mi nije rekao da dojenje boli. Svako ko kaže da dojenje ne bi trebalo da boli je samo napola u pravu. Svakako je bol signal da nešto nepravilno radite ali kada tek krenete da dojite, kada imate dete koje vam agresivno sisa bradavice, sigurno će boleti prvih par nedelja. Ali, ne zaboravite da i taj bol prolazi posle dve ili tri nedelje i onda ćete imati one blažene slike gde dojite dete sa osmehom, umesto što stiskate zube i brišete suze iz očiju.


Niko mi nije rekao da će SVI imati mišljenje o odgajanju moje bebe - kako je nahraniti, kako je obući, koje joj ime dati, kako je ljuljati, kako je držati u rukama samo pet sekundi jer će inače postati razmaženo derište i kako, ako ti nije u rukama 24 sata dnevno, grozna si majka.

Niko mi nije rekao da više NIKADA neću biti sama. To uključuje sedenje na šolji, kupanje, brijanje. A naročito je teško kad malo porastu, pa i dalje ne žele da se odvoje od vas, a vi se bojite da mu ne naučete traume.

Niko mi nije rekao da, kada se konačno naviknete da niste sami, nedostaju vam i kad dremaju. Preslatko! Čekaj, je l' mu se to otvara oko? Beži iz sobe!

Niko mi nije rekao da posledice trudnoće osećate mesecima posle porođaja. Dakle, kao da ste bile trudne dve godine. Kao slon. A osećate se i debelo poput njega.


0 komentari