Next refresh in seconds

nedjelja, 16. travnja 2017.

Dala sam sefu jer mi se svidja…




Dala sam sefu jer mi se svidja, kada se procuje bice da je zbog boljeg mesta u ϐirmi, ali nije tako svidja mi se jer ume na brzaka da me zadovolji on se meni jako svidja i bas je moj tip. Nikad mi nije bilo jasno zasto parovi svoju vezu plasiraju po drustvenim mrezama. Odakle potica tolika potreba istih da na zidovima izjavljuju ljubav, po komentarima, i sl. Imam problem sa tim jer cim to primijetim prvo sto pomislim je da se foliraju. Ja sam u vezi 3 godine i najsrecnija sam na svijetu, jer dobijam ljubav i paznju na skroz drugacije nacine. Ponekad izbacimo zajednicku sliku sa nekih dogadjaja, ali sve u granicama pristojnosti. Ne razumijem zasto svoju intimu dijeliti sa ljudima pored kojih prolazimo bez pozdrava



ispovesti.com

0 komentari