Next refresh in seconds

subota, 29. travnja 2017.

ERO*SKA ISPOVEST – Dobar se*s sa sestrom od tetke





Prošlo leto moja sestra od tetke, zvala se Lea i ja svaki dan smo izlazili na školsko igralište sa društvom.Tamo smo se družili sa prijateljima i vreme provodili svakog dana.Jednog dana u kolovozu sedili smo na betonskim stepenicama i ljubili se.To smo uvek radili kad smo sami,ali u meni se probudila nekakva želja za se*om.Seo sam njoj između nogu i gurnuo ruku iza i lagano sam joj mazio ma*kicu preko traperica.Pošto je već bilo oko 10 sati uvečer,nitko nije obračao pozornost na nas.Ona je lagano dahtala meni na vrat a mene je to užasno pa*ilo i odlučio sam je odvesti iza škole koja se nalazi tamo.Otišli smo iza škole di nas nitko nemože vidjeti osim iz zgrada u blizini ali bio je mrak pa se ništa nije vidjelo.Čim sam sjeo na zidić ona je spustila moje hlače i stavila moj ku*ac u usta,bio je već jako velik,jer sam bio na*aljen i uživao sam u njenom savršenom pu*enju,igrala se sa njim,grickala ga,ljubila,jednostavno me izluđivala.Tada je došao na mene red,spustio sam joj traperice i gurnuo svoju glavu njoj među noge.Obožava kada joj li*em mač**cu,izluđuje je to.Lagano sam joj li*kao kl***ris i malo gurao jezik unutra,nakon par minuta je sv**ila.Tada sam ustao,ona je legla,podigao sam joj noge na moje ramena i lagano ušao u nju.Kako dobar osjećaj je to bio,ulazio sam prvo polagano i onda postepeno pojačavao ritam,ona je stenjala glasno pa sam joj prekrio rukom usta da nas netko nebi čuo.Svako malo čuo bi se neki šum u blizini jer 10 metara dalje nalazi se puteljak di ljudi prolaze ali nisam htio stati,uzbuđivalo nas je to što nas je netko mogao uhvatiti.Nastavio sam ulaziti u istom ritmu i već sam počeo osjećati da bi mogao sv**iti.Nisam htio da naš s*x završi pa sam stao,izašao iz nje i gurnuo joj prema glavi da mi ga polagano pu*Ši.Pu**la mi ga je nekih 5 minuta i onda smo promijenili pozu,ja sam sjeo a ona je okrenuta prema meni sjela na moj ku**c.Obožava ga jahati,a ja volim kad ona skače po njemu.Ulazio joj je duboko,osjećao sam to,bio sam u transu,podignuo sam joj majicu i počeo lickati njene predivne grudi,brad**ice su joj bile ukručene,to me još više na*aljivalo,uhvatio sam je za g**icu,malo podigao i ja sam krenuo svoju igru,išao sam najbrže što sam mogao,više nisam htio kontrolirati njeno stenjanje jer me to još više dražilo i uzbuđivalo a iz njene pi**ice curili su sokovi na sve strane.Kad sam osjetio vrhunac ona je ustala,spustila glavu a ja sam joj sv**io u usta,tada je to bio prvi put da je to dozvolila,bilo je savršeno,dugo sam svrš**ao u mlazovima,kao nikada to tada,bio sam iscrpljen nakon toga.Kada smo dosli k sebi obukli smo se i vratili među svoje prijatelje.Jedan od njih nas je zapitao šta ste to vi radili tamo iza škole,Lea i ja smo se pogledali,nasmijali jedno drugome i nastavili razgovor s društvom.





0 komentari