Next refresh in seconds

nedjelja, 30. travnja 2017.

IMAM SINA OD 15 GODINA I NA MOJU ŽALOST...




Imam sina od 15 godina i na moju žalost ne pokazuje nikakve sklonosti ka djevojkama. Cijeli dan provodi sa drugovima, igrice, lopta i druge gluposti. Bojim se da mu se neće razviti osjećaj prema djevojkama i da će ne daj bože postati… kako da kažem da će vječno voljeti muško društvo. Jednostavno sam morala uzei stvar u svoje ruke i na neki način uputiti ga u ljepotu muško-ženskih odnosa. U zadnje vrijeme, zadnjih par mjeseci sam “kao slučajno” pred njega iz kupatila izlazila bez odjeće, oblačim dekoltirane majčice bez grudnjaka, kratke suknjice bez donjeg veša, tražim da mi masira leđa… Međutim i pored svih mojih napora njemu su i dalje na prvom mjestu drugovi, nema ni jednu drugaricu, a kada ga pitam za neke djevojke naljuti se na mene. Zbog toga sam ga sinoć dok sam se tušrala pozvala u kupatilo da mi nasapunja leđa, a kada je to uradio rekla sam mu da se raspremi i uđe i on u kadu pod izgovorom dok je kada puna vode da iskoristimo. Kada je ušao kao slučajno sam ga par puta zakačila svojim sopalima po njegovom “piši” koji se na moju neizmjernu sreću u par sekundi podigao. Nisam mogla da vidim koliki mu je, ali to trenutno nije toliko važno, važno je da reaguje žene i na dodire ženskog tijala. Mnogo sam sretna jer je još uvijek normalan 🙂




0 komentari