Next refresh in seconds

ponedjeljak, 17. travnja 2017.

MOJ MUZ JE ZAPOSLIO NOVU ASISTENTICU I ZASITA ONAKO PRELIJEPA,PREZGODNA ZENA A PRI TOME I JAKO PAMETNA.




Moj muz je zaposlio novu asistenticu i zasita onako prelijepa,prezgodna zena a pri tome i jako pametna.


 Bas sam bila ljubomorna na nju ali sam je morala trpiti jer nam je firma bila u velikim dugovima a ona je bas dobro radila o pocela vracati firmu an noge.



Ali nakon nekoliko mjeseci i onda je dala otkaz i bas sam se iznenadila,a onda mi je poslala mail u kojem mi se izvinjava i kaze kako je ona morala raditi ovaj posao jer je i ona izdrzavala svoju porodicu ali vise nije mogla trpiti mog muza koji je sek***lno uznemiravao i slao joj svakvakve poruke.

Sve mi je poruke poslala koje joj on poslao i nsiam mogla vjerovati kakva mi je psihopata muz,poslije toga sam ga i ja naspustila.

ispovesti.com



0 komentari