Next refresh in seconds

petak, 28. travnja 2017.

Svaku noćnu utakmicu je govorio da ide sa društvom da gleda u jednom gradskom kafiću, a meni je to bilo baš super, jer sam svaku noć bila slobodna da se viđam sa mojim ljubavnikom





Moj muž čovjek koji nikada nije gledao fudbalske utakmice, ovo prvenstvo je naprosto zaluđen fudbalom, TAČNIJE TAKO SAM MISLILA DO JUČE. Svaku noćnu utakmicu je govorio da ide sa društvom da gleda u jednom gradskom kafiću, a meni je to bilo baš super, jer sam svaku noć bila slobodna da se viđam sa mojim ljubavnikom i tačno sam znala kada treba da se vratim kući. Međutim, sinoć kada smo se odvezli u jedno izletište van grada iznenadila sam se kada sam vidjela naš auto.



Parkirali smo pored njega i vidjela sam da se moj muž vaćari sa nekom klinom unutra, na moju sreću kod ljubavnika su potamljena stakla i on nije mogao da vidi mene. Baš sam se fantastično osjećala jer smo bili parkirani jedni do drugih i dok me drugi odrađivao ja sam gledala njemu pravo u oči. Baš sam ljuta na njega jer me vara sa mlađom od mene, ali adrenalin i zadovoljstvo koje mi je priuštio tu noć nikada mu neću zaboraviti. Voljela bih to ponoviti još jednom i želja mi je da me kada je takav gad u trenutku vrhunca strasti vidi, ali to je već nemoguće ipak njegov novac je vrjedniji od tog ličnog zadovoljstva.


0 komentari