Next refresh in seconds

nedjelja, 16. travnja 2017.

ISPOVEST – VARAM STALNO SUPRUGA I MENI NEMA POMOĆI






Varam muža još od kada smo se vjenčali i na badnjak sam dva puta. Ne znam zašto sam takva i znam da to nije u redu od mene, ali ne mogu si nikako pomoći. Jače je od mene i moram probati drugog muškarca, ni prema jednom ne osjećam ono što prema suprugu, ja njega zaista volim najviše na svijetu ali nekako volim spavati sa drugim muškarcima bez obaveza.

Za mene je ljubav jedno, a ovo nešto sasvim drugo. Moje sestre to znaju i naravno ne podržavaju me niti pričaju sa mnom,još mu nisu rekle ali se nekako bojim da će mu ipak reći kad tada. Kada me on pitao zašto njih nema kod mene ja sam mu izmislila kao da smo se nešto posvađale malo pa zato, bojim se da će njih sresti pa upitati isto pa da mu ne kažu.

Jedna od njih me uhvatila par puta i rekla ovoj drugoj. Molila sam ih da mu ne kažu i nadam se da neće. Jer ga ne želim nikako izgubiti jer nikada nikoga nisam tako voljela kao njega, on je moj centar svijeta iako se po ovome ne bih reklo. Dobar je on meni i u krevetu, samo eto ja sam takva i volim često to mijenjati i isprobavati druge, pokušavam prestati ali nikako.

Ne mogu si pomoći koliko god da pokušavam na kraju svejedno završim sa nekim drugim u krevetu i tako svaki puta, jednostavno odustanem i neda mi se boriti sa sobom. Ima li tko kakav savjet za mene kako da si pomognem da to prestane jer znam da će kada tada saznati i da ću ga izgubiti sigurno nakon ovoga .

Izvor: ispovesti.com




0 komentari