Next refresh in seconds

srijeda, 17. svibnja 2017.

Bivšoj koja me je varala i koja mi se smijala kada sam je zadnju noć veze vidio u gradu sa drugim sam ...





Bivšoj koja me je varala i koja mi se smijala kada sam je zadnju noć veze vidio u gradu sa drugim sam uspio naivnim emailom instalirati keylogger na kompjuter i sve što ukuca meni dolazi kao dnevni report na e-mail. Nakon tog raskida sam bio asocijalan pa sam vrijeme provodio koristeći dobijeni tekst. Sa lažnih profila bih odgovarao na komentare njene ekipe “ti si ona o kojoj xx priča da ima vaginitis” ili bih se javljao likovima sa kojima muti kao “dečko kojem je poznanica od xx rekla za poruke i jedva čeka da ih nađe u gradu”. Uspio sam da je posvađam sa četiri od pet prijateljica. Kada je diplomirala i počela tražiti posao putem e-maila, firmama o kojima je za vrijeme veze pričala da su joj san bih slao psovke kao nastavak na poslate CV-eve (i onda obrisao iz outboxa) i onda bih poslao sa svog lažnog e-maila da sam njen psihijatar i da ona nije dobro tako da je ne kontaktiraju. Već šest mjeseci, svaka provedena sekunda u uništavanju nje je linija karme koju povučem sa osmijehom.





0 komentari