Next refresh in seconds

utorak, 16. svibnja 2017.

ERO*SKA ISPOVEST – Moj kum trljao mojoj ženi pi*ku






Moja supruga  Ima 27 godina,plavu dugu kosu, si*e,  fantastično dupe i neverovatne noge. Često sam se pitao na koga je takva je*ulja. Tata od našeg kuma trebao je doći kod nas jer je završavao u našem gradu neku papirologiju u vezi stana.Došao na par večeri kod nas i žena i ja prihvatili smo kuma Peru,šaljivog dedicu od 69 godina kao najrođenijeg.-Pero je se kod nas ubrzo opustio i te većeri dok smo gledali fudbalsku utakmicu uz meze i piće primjetio sam da skreče pogled prema mojoj Tatjani..Kroz otvoreniji razgovor Pero je rekao da nije imao seks 10 godina od smrti svoje supruge sa kojom inače nije imao ni dece..Pomislio sam na sebe da bi i meni bilo nezgodno u tim godinama i kako bi me preporodio se*s nakon 10 godina pauze.-Tatjana je imala izazovan minić bez ga*ica koje po kući gotovo nikad ne nosi.Iz kuhinje je donjela kafu i piće i sjela nasuprot nama i na par momenata je lagano i nesmotreno raširila noge.Primetio sam da se Perino lice zarumenilo i potegao je malo rakijice.Osetio sam neko sažaljenje prema čudnom 69 godišnjaku vesele naravi.Kroz glavu su mi prolazili čudne misli…..
Druge većeri sam kumu Peri namignuo i rekao da oko 10 sati pogleda u našu sobu. -Namjerno sam ostavio vrata pritvorena od naše spavaće sobe. Prepustio se uživanju sa Tatjanom,svezao joj oći tamnim povezom i rekao da je to veče posebno i da samo čula dodira treba da uživaju.Kada sam j**avao Tatjanu primjetio sam da Petar proviruje kroz otškrinuta vrata.Dedica od 69 godina je stojao ispred vrata i mas**rbirao.Pokazao sam rukom da uđe u prostoriju.Njegov pe*is je bio osrednje veličine sa blijedo rumenim glav**em koji je pulsirao u njegovoj ruci..Pokazao sam da priđe bliže i da ga ubaci u Tatjaninu macu .Malo je se spetljao i ja boječi se da Tatjana nešto ne posumnja uhvatio sam Petra za ki*u a drugom rukom malo povukao Tatjaninu stidnu usnicu u u stranu i držeči Petra za k**u sa več nabre*lim glav**em koji je več bio i malo sluzav.Prislonio sam njegov vlažni gl**ić u procjep moje Tatjane i lagano skliznuo u Tatjaninu mokru ma*kicu.Osjetio sam jezu a moja k*ta napeta do bolaq od uzbudjenja. Tatjana je tiho prošaputala, je*i me.Petar je svojim starim ku**em razmazivao sokove koji su curili iz nje i lagano prodirao u pi**icu moje ženice.-Obojica smo uživali u tom nenadanom prizoru.Stari gla**ć je bio okupan vrelim mladim pič**nim sokovima i izgledalo je, kao da ga usisava u sebe pi*ka moje supruge.Pomislio sam pi*ka ko pi*ka nema oči,ispušta sokove zadovoljstva kako na starca tako i na mladiča.-Kad su se spojili do kraja, nisam skretao pogled i sa uživanjem sam gledao, kako slatka p**kica moje ženica, g*ta i prima tudju staru kur*nu .Gledao sam kako su Perina nab*ekla stara j*ja šamarala gu*u moje supruge.Na trenutak sam rukom počeo da gladim ta stara ja*a što je dodatno stimulisalo kuma Peru pa je još jače udarao.-Počeo je da je je*e prateči Tatjanin ritam kukova.Malo je on je*ao, a i ona se uz blage uzdahe nabijala.Tatjana i ne sluteči da to nije moj pe*is je uživala….
Rukom je dohvatila i počela da mazi Perina j*ja,i na momente jače širila noge i nudila mu se, izdižući kukove. Pomislio sam da če otkriti igru ali nije.To,to je*i me kroz uzdahe sam čuo suprugine riječi.Nekoliko minuta Pero je več imao svoju k**u u mojoj supruzi.Inače sam po prirodi ljubomoran ali ova situacija nije imala uticaja na mene.-Pogledao sam Peri u oći i vidjeo osmjeh na starcovom licu a u očima velikom iskru zadovoljstva,Tatjanu sam volio puno ali ova situacija me nije pravila ljubomornim.Pero je počeo da ubrzava rad kukovima držeči sa obje ruke glatku gu*u moje supruge.Tog trenutka je ispustio duboki uzdah i počeo da prazni stara muda i ispušta svoju staru sp**mu u moju zgodnu ženicu, izvukao je balavu k**u i ja sam ga brzo pomakao u stranu i stavio svoju k**u u supruginu pi*ku okupanu Perinom neplodnom sp**mom.Ubrzo sam i ja istresao svoja ja*a u supruginu pi*.Pero je več izašao iz prostorije kada se supruga okrenula i skinula tamni povez sa očiju.Zavukla je malu rukicu i sama, počela da se trlja i gura prstiće u svoju pi*kicu, a onda bez blama, počela da liže umazane prste, dok se moja i Perina sp**ma razliva duboko u njenoj mačkici i prstima.Supruga nije primjetila da je pored mog primila i starcovu ki*u.Lagana muzika je i dalje sv*ala.
(keksic.com)





0 komentari