Next refresh in seconds

utorak, 9. svibnja 2017.

EROTSKA ISPOVEST: KAKO SAM OD SEBE NAPRAVILA KURVU




Ja i Marko smo se u seksu oduvijek slagali, isprobavali smo razne stvari, na raznim mjestima, sa raznim igračkama, ma sve što bi jedan par trebao probati. Međutim, pošto smo u vezu ušli relativno rano, sa 19 godina, i jedno drugom smo prvi u svemu, uvijek sam osjećala da sam možda nešto u životu propustila, tj. kako da znam jel ovo što sad imam savršeno ukoliko nisam probala ništa drugo, ako me razumijete. Marko je na sreću bio jako dobar i omogućio mi da probam neke nove ljude i stvari, a meni se to jako svidjelo i mislim da sam sad postala nezasitna, kao prava mala kurvica. Događaj koji opisujem se dogodio neposredno nakon prvog grupnjaka koji sam doživjela.Početak proljeća, sve se budi, a nakon svih obaveza na faksu koje nas pogađaju u drugom mjesecu, početak trećeg je kao svjetlo na kraju tunela. Odlučili smo se negdje otputovati na tjedan dana odmora i izbor je pao na jedno mjesto pokraj Crikvenice. Rezervirali smo smještaj i karte, spremili se i sredili, te je vrlo brzo došao i dan polaska. Jedan dio puta smo odlučili ići vlakom jer je jeftinije a i ugodnije za putovati. Ukrcavši se u Zagrebu, ništa nije slutilo da će ovaj put biti išta drugačiji od inače. Međutim, bila je iznenađujuće velika gužva te smo ja i Marko prošli skoro 3 vagona dok smo naišli na kupe u kojem je bilo dva mjesta. Unutra su već sjedila četvorica muškaraca po mojoj procjeni od 45 – 50 godina, prosječnog izgleda. Pitali smo ih jeli slobodno, kad su rekli da je, smjestili smo kofere te sjeli sa njima. Trojica su sjedila nasuprot mene, jedan do prozora, onda ja, te Marko odmah do vrata. Vrijeme je bilo zatoplilo tako da sam na sebi imala laganu bijelu haljinicu, a ispod (pošto to pali Marka a u zadnje vrijeme jako i mene) mrežaste crne samostojeće čarape, na izdepiliranu macu sam obukla crne tangice, nisam nosia grudnjak jer više volim da su slobodne a na nogama sam imala bijele starke. Počeo je put, Marko i ja smo imali nešto vina koje smo odlučili piti usput, dok su ova četvorica stalno natezala nešto iz pljoskice, po mirisu bih rekla da je rakija. U kupeu je postajalo sve toplije, već smo puno i međusobno razgovarali, šalili se i sve, kad sam lagano počela primjećivati kako im pogledi bježe prema mojoj maci, prema rubu haljine. Inače stariji nisi moj tip, ali uzbudila me ta cijela situacija, pa sam im odlučila pokazati i malo više. Šapnula sam Marku na uho kako sam opet prenapaljena i da se želim jebati, na što me on samo iznenađeno pogledao ali ništa nije rekao. Raširila sam malo noge, tobože kao slučajno dok sam pričala s ljudima, rubovi samostojećih su bili dobrano vani, a mislim da su mi ovi preko mogli vidjeti i tangice. Smijala sam se glasnije nego mi je zapravo bilo smiješno, kad god bi netko nešto rekao ja bih se nasmijala i pogladila ga kao po koljenu. I oni su vidjeli da sam spremna na sve, pa su se još više oslobodili.
U jednom trenutku nam je nestalo cuge a ja sam Marka zamolila da ode do vagon restorana i nabavi nam nešto, strasno sam ga poljubila i onda je otišao, zatvorila sam vrata za njim, navukla zavjese i onako polupijana rekla:

– Momci želim vaše kite.

Pogledali su se, no već sljedeći trenutak sva četvorica skidala su se do gola, iskočili su nabreknuti kurčevi, debeli i veliki i jedva sam čekala da ih primim. Spustila sam se na koljena, oni su sjeli po dvojica na nasuprotna sjedala a ja sam im počela pušiti. Dok bih jednog uvlačila duboko u grlo, drugim bih se igrala prstima, drkala bih tu batinu, prvo lagano pa sve jače i jače. Ostala dvojica iza mene su nadrkavali svoje kurčeve, u tom nekom pijanstvu grublje su mi povukli haljinu i razderala se na leđima do kraja, ostala sam samo u tangicama i čarapama. Promijenila sam položaj pa sam sad obrađivala drugu dvojicu, dok su me ova dvojica podigla na noge te mi skinuli tangice, pa je jedan od njih zabio jezik u moju raskvašenu pičkicu, oblizivao ju je vrhunski, zabio ga je jako duboko dok mi je prstima obrađivao klitoris. Bilo mi je predobro ali ni uzdisat nisam mogla jer su mi usta bila puna kurca od čovjeka naprijed. Tada mi je zabio jezik u guzu, a u pičkicu 3 prsta, cijedila sam se posvuda po vagonu a tad sam i svršila prvi put.

– Dečki sad želim vaše kurce u sebi – rekla sam im i sjela na prvog ispred sebe licem prema njemu.

Zažvalila sam ga i lagano se nabola, bio je puni veći od moga dečka, jako sam uživala. Ulazio je u mene sve jače i jače no nisam željela da mi još svrši. Ostala trojica su drkala oko nas, bilo mi ih je žao pa mi je pala drugačija ideja na pamet. Rekla sam jednom od njih da legne na pod, ja sam zatim sjela na njega, drugom sam zapovijedila da mi se nabije u guzu što je on rado prihvatio. Podmazao me pljuvačkom i nakon par sekundi borbe guza je popustila i lagano je ušao. Prvo me boljelo, bili su ogromni i mislila sam da će mi rascijepati cijelo tijelo, no poslije kad sam se navikla i opustila tražila sam samo još jače da me nabiju. Ostala dvojica su bila na sjedalima pored mene tako da im naizmjenično mogu pušiti i drkati kurčeve. Svršila sam više puta, ni sama ne znam koliko puta, ali ekstaza u mom tijelu kao da nije prestajala. Došlo je vrijeme na njih, prvo je svršio jedan kojem sam pušila, sve sam uzela u usta i progutala, sviđalo mi se biti kurvica. Dok sam njemu pušila drugi je svršio posvuda po meni, po licu, kosi, sisama, svuda je bilo sperme, oblizivala sam koliko sam mogla ali i dalje je ostalo okolo. Ovoj dvojici sam rekla da ne prestaju, da me napune cijelu što su objeručke prihvatili i gotovo istovremeno sam osjetila kako me pune obojica, imala sam osjećaj da će mi do želuca doći koliko su duboko išli. Ostali smo u tom položaju dok im nisu omlohavili i sami ispali, a sa njima i dio tekućine koji se cijedio iz mene. Ustala sam, bila sam sva znojna i uljepljena od sperme.

Vrata su se otvorila, došao je Marko, vidjevši scenu samo je rekao:

– Znao sam da ćeš to napraviti, zato sam ti i dao vremena da uživaš. Kakva je bila dečki?

Svi uglas su odgovorili da bolju ne bi mogli poželjeti i da je pravi sretnik što sam njegova. Nasmijala sam se, okrenula prema njemu, a on me poljubio, zabio mi jezik u grlo, sigurno je osjetio spermu kojoj sam maloprije bila pokrivena ali mislim da mu nije smetalo. Do kraja puta smo se družili sa novim prijateljima, nije mi se dalo ni oblačiti a vidjelo se da ni njima ne smeta što sam gola, sigurno je samo da su još više uživali u pogledu na moje tijelo što mi je samo godilo i dodatno me napaljivalo. Marko i ja smo taj odmor proveli vrhunski, seksali smo se po cijele dane i smišljali što bi sljedeće valjalo isprobati.




0 komentari