Next refresh in seconds

srijeda, 17. svibnja 2017.

ISPOVEST: 1. Maj. Ludilo, provod, alkohol, trava, pilule…





1. Maj. Ludilo, provod, alkohol, trava, pilule. Mislila sam da se nalazim u sigurnom drustvu iako sama znam da ne bih nista uradila pijana ono sto ne bih ni trezna.
Dolazi drugarica i kaze da sam se poljubila sa tim nekim. Ja govorim da nisam. Ubedjuje me da jesam. Pocnem da placem jer sam time prevarila decka. Odvede me u sobu da legnem. Dolazi taj isti lik,legne pored mene. Krene da me vata, skida, ja ga odbijam, on nastavlja. Nekako ga odgurnem od sebe, pokupim stvari i odem.



Plakala sam 4 sata. Sama sam kriva za sve. Ispricam decku sve, na moju srecu, on mi je i dalje decko. Sutradan dolazi mi drugi drug i ja mu sve ispricam. Rekao mi je da se nisam nikog ljubila, da svako ko je sta pokusao, sam tu osobu gurnula dalje od sebe i govorila ,,ja imam decka”. Ja se nadam da je to istina. A onom kretenu gore sam rekla da mi se vise ne obraca.

ispovesti.com




0 komentari