Next refresh in seconds

ponedjeljak, 15. svibnja 2017.

ISPOVEST: Bio sam ljubavnik jednoj ženi iz mog rodnog mjesta, trajalo je to godinu dana…





Bio sam ljubavnik jednoj ženi iz mog rodnog mjesta, trajalo je to godinu dana, bila je napadljiva, htela je svako veče da radimo “one” stvari, sve do trenutka dok njen suprug nije saznao za nas. Ne znam samo odakle je saznao za moj broj mobitela, gospodin se predstavio lažno i zahtjevao da se nadjemo… Nisam imao pojma o čemu se radi i pitao sam ga, odgovorio mi je kao da je nagrada u pitanju, da su izvukli moj broj i trebamo se nać da preuzmem nagradu… Ja sam povjerovao u to i našli smo se sutradan odma, batine koje sam tad dobio pamtiću ceo svoj život, najgore od svega, dok sam ležao na asfaltu popišao mi se lik na facu.



Izvor: (komicnistatusi.rs)


0 komentari