Next refresh in seconds

ponedjeljak, 8. svibnja 2017.

ISPOVEST: Je*ao sam komšinicu do zadnjeg daha





Bilo je ljeto, i tako jedan dan vraćam se kući iz grada, i vidim u ulicu prije moje se useljava netko, ali nisam gledao tko već samo otišao kući. Isti taj dan točnije tu večer vidim kroz prozor da na terasi sjede majka i kćer u grudnjacima. Odmah mi je u glavi bilo kako je*em oba dvije odjednom. I tako prolaze dani i svaki dan se srećemo i popričamo malo. Svaki put kad smo pričali si*e su joj pomalo virile iz majce, a bilo mi je neugodno gledat. Dao sam joj broj i rekla mi je da će mi se javit, i istu večer mi šalje poruku i pita me zašto joj gledam u si*e kad se god sretnemo, začudio sam se i nisam joj odgovorio ništa. Nakon minutu mi je poslala sliku kako je skinula grudnjak i stavila ruke na si*e, i pita me kakve su i odgovorio sam joj dobre. Slikala se bez grudnjaka u ogledalu i rekla da je vla*na, pa sam joj odgovorio da se meni digao na slike. I odgovori mi da bi htjela vidjet uživo kako mi se digne, i rekla je da dođem autom po nju. Pa sam uzeo auto i pričekao ju ispred kuće, nakon minute je izašla i sjela u auto i rekla da krenem. U vožnji me lagano dirala po ku**u i rekla je da bi ga htjela probati, pa sam se nasmijao na to. Rekla mi je put do njenog stana iz kojeg je iselila i došli smo do tamo. Tamo je bilo još nešta namjestaja i kutija sa stvarima ali to je nebitno. Čim smo ušli odvela me do kauča i bacila na njega i počela me ljubiti i dirati po ku**u, pa mi je preko hlača počela gristi ku*ac. Skinula je majcu, pa sam i ja za njom. Skinula mi je hlače i bokserice, pa mi je počela dr**ti i pu*iti. Svr*io sam joj po si*ama pa je skinula grudnjak. Dirao sam ju po si*ama dok je skidala hlačice i tange.
Još mi je malo dr*ala i sjela na ku*ac. Lizao sam joj bra*avice i lagano trljao prste po pi*ki dok mi je sjedila na ku*cu. Počela me je ljubiti i lagano se dizati i spuštati po mom ku*cu. Uhvatio sam ju za gu*icu i počeo joj ga gurati u pi*ku. Lagano je stenjala, a to me još više uzbudživalo. Lizala si je prste i stavljala ih meni u usta pa se onda dirala po si*ama. Ustala se pa je kleknula pred mene pa si je gurala ku*ac među si*e. Dirao sam ju po si*ama i onda mi je lagano lizala jaja i pomalo dr*ala. Ustala je i legla na kauč, pa je dignula noge i počela si je gurati prste u pi*ku. Kleknuo sam pred nju i jezikom joj trljao pi*ku i rukama sam ju dirao po nogama. Ustao sam i ku**em sam joj lagano prelazio preko pi*ke i gu*ice. Uzela ga je i gurnula si ga u pi*ku pa je prebacila noge preko mojoj ramena. Uhvatio sam ju za si*e i lagano sam joj ga gurao pa sam počeo sve brže i brže. Stenjala je bas jako, a i ja sam joj ga gurao što sam brže mogao. Nakon desetak minuta sam stao i sjeo pored nje, dok je me počela ljubiti i dirati po ja*ima. Ustala je i povukla me za ruku. Jednu nogubje stavila na stolicu i nagnula se. Stao sam iza nje i gurnuo joj ga u p**ku. Uhvatio sam ju za s**e i počeo joj ga gurati.
J**ao sam je u toj pozi petnaest do dvadeset minuta i govorila mi je da će sv**iti. Nastavio sam, a ona je počela naglo izdanjivati i skužio sam da je sv**ila i onda sam joj ga lagano gurao tj. sve sporije i sporije pa sam ga izvadio. Okrenula se prema meni i počela me ljubiti i odgurnula me na kauč. Sjela je pored mene i nastavila me ljubiti, a istovremeno mi je i počela d**ati. Pa me je ljubila po prsima i počela mi je pu*iti pa sam joj brzo svr*io u usta i po licu. Progutala je svu spe**u i sjela mi na k**ac i okrenuta prema meni. Lizao sam joj si*e i rekla mi je da idemo, dok smo se međusobno oblačili jos smo se zabavljali, dirala me po k**cu, trljao sam joj p**ku i ljubili smo se. Obukli smo se i otišli nazad kući. Ostavio sam ju ispred njene kuće i otišao. Zatim smo u idućih tjedan dana to ponovili još tri puta.
Izvor: (ispovijesti.com)




0 komentari