Next refresh in seconds

ponedjeljak, 15. svibnja 2017.

ISPOVEST: Oženjen sam i mnogo volim ženu, ali da ne lažem viđam se i sa drugim ženama, muško sam i to je valjda mormalno….





Oženjen sam i mnogo volim ženu, ali da ne lažem viđam se i sa drugim ženama, muško sam i to je valjda mormalno, ali nakon ovoga juče što mi se desilo stid me pogledati ženu u oči. Naime, juče me je pozvao moj tašt, otac moje supruge da zajedno idemo kod jedne djevojke da je zajedno odradimo, inače i on je veliki ženskaroš tako da smo često jedan drugog “pokrivali” u našim vanbračnim “akcijama”. Naravno pristao sam i krenuli smo u jedan hotel van grada gdje nas je ta djevojka već čekala. Molio sam ga da mi kaže o kome je riječ, da li je znam, koliko godina ima, ali se samo smješkao i govorio “uskoro ćeš da vidiš”. Kada smo došli pred vrata sobe gdje je ona čekala,



pokucali smo, a nakon par sekundi vrata su se otvorila i ispred nas se pojavila bez odjeće, sa minijaturnim tangicama moja tašta, njegova supruga, majka moje žene. Ušli smo, a ja i dalje nisam mogao da vjerujem, mislio sam da je neka zafrkancija. Međutim ubrzo smo počeli da radimo ono zbog čega smo se i sastali i u tim trenutcima iskren da budem baš sam se dobro osjećao, ali nakon toga, nakon što sam se vratio mojoj ženi savjest me žestoko počela peći. Opet kažem, nisam neka cvjećka i varao sam je i prije, ali sa rođenom majkom, ne znam jedino me tješi jer nisam ja inicijator toga, pa ako joj njeni roditelji to mogu raditi, mogu i ja.

 Izvor: (ispovesti.com)





0 komentari