Next refresh in seconds

ponedjeljak, 15. svibnja 2017.

ISPOVEST: Oženjen sam i već sam u braku dve godine, ali ono što mi nije jasno kako devojke mogu da idu tako nisko…







Oženjen sam i već sam u braku dve godine, ali ono što mi nije jasno kako devojke mogu da idu tako nisko. Što je najgore moja supruga može da pomisli svašta, ja njoj ove stvari ne smem ni reći. Žena i ja smo bili na privremenom radu u Beču, prošlo tri meseci vratili smo se za Srbiju kod njenih, na mesec dana. Imam noćne potrebe za WC



ili ožednim pa moram do umivaonika za vodu i treća noć bio sam u gaćama mislio sam da svi spavaju i bio sam zatečen dok mokrim u umivaoniku jer moja žena pravi dramu kad umokrim pločice i baš u istom trenutku upada svastika (ženina sestra) toliko je vrisnula da su svi ukućani dotrčali a mene blam pojeo jer svastika rekla da sam mastrubirao u umivaoniku. Najgore od svega što rekla mojoj ženi da smo nesrećni u braku jer sam mastrubiram u umivaoniku.

Izvor: (ispovesti.com)





0 komentari