Next refresh in seconds

ponedjeljak, 15. svibnja 2017.

ISPOVEST: Prije 10 godina udala sam se za čovjeka koji je imao sina iz prvog braka…





Prije 10 godina udala sam se za čovjeka koji je imao sina iz prvog braka. Tada je imao 6 godina i nisam ni zamišljala šta može da se desi u budućnosti… Danas taj klinac ima skoro 17 godina i tako

dobro izgleda da, možda je malo glupo, obzirom da je meni skoro 40 godina, ali toliko me pali da su mi gaćice mon stop mokre. Vlažim na njega kao da sam neka klinka… Ne moram van ni pisati koliko želim da ga imam i dugo već razmišljam kako da to ostvarim. Olakona okolnost mi je jer muž, njegov otac čestoo zbog polovnih obaveza bude odsutan od kuće i po mjesec dana. Često se samozadovoljavam u mojoj sobi, ali sa otvorienim vratima, a kada me vidi glumim da mi je neugodno…Njegova reakcija je svaki puta da sa ogromnom nabreklinom ode u kupatilo,



predpostavljate zašto :). Željela sam da ga dodirne, da ga osjetim, kako pod rukom, još više i duboko u sebi, zbog toga sam mu predložila, tačnije naredila da se sada kada su došli hladniji dani moramo zajedno kupati, kako bi uštedili, struju za grijanje, toplu vodu i druge gluposti. Sinoć smo prvi puta bili zajedno pod tušom, naša tijela su se dodirivala, a kada sam vidjela da su mu se kupaće gaćice popunile bila sam sigurna da me želi. Par puta sam “slučajno” prešla rukom preko njega, ali nisam imala hrabrosti da učinim presudni korak kako bih ga konačno imala. Ne želim da rizikujem brak sa njegovim ocem, jer mi je pord njega baš dobro. Više bih željela da taj korak učini on, a samim tim bi i rizik da će sve ispričati tati bio manji i skoro sam siguran da neće moći još dugo da izdrži. Večeras idemo na tuširanje, nadam se da je to ta noć. Poželite mi sreću

Izvor: (ispovesti.com)


0 komentari