Next refresh in seconds

utorak, 16. svibnja 2017.

NAJBOLJA DRUGARICA HTJELA JE DA MI OTME MUZA





Moja najbolja drugarica htjela je da mi preotme muz ali on je kulirao pa je  postajala sve gora i gora. Kasnije sam je ja napala sta to radi ali ona mi se onda pocela pravdati kako joj on salje svakakve poruke i tako to i ja sma joj lafo povjerovala,iako sam znala da nije tako odlucila sma ih oboje provjeriti. Rekla sam svom drugu da postavi kamere u kuci a ja sam im nagalsila obome da odoh kod majke u Beograd,i kada sam se vratila imala sam sta i vidjeti. Dolazi ona kod njega i ima na sebi neki kaput i govori mu kako bi mene trebao ostaviti i poci sa njom,a on joj kaze kako mene voli i ne zeli da me ostavi a ona tada skida kaput i ostaje gola. Poslije te scene on je mene zvao i sve mi rekao ali ja nisam vjerovala dok nisam dosla kuci vidjela snimak i uvjerila se. Drago mi je sto imam najboljeg muza na svijetu kojeg zamalo da ostavim radi najgore drugarice za koju vise ne zelim cuti.





0 komentari