Next refresh in seconds

ponedjeljak, 15. svibnja 2017.

NEDAVNO SAM IMAO PROSLAVU MATURE, 20 GODINA OD ZAVRŠETKA SREDNJE ŠKOLE...





Nedavno sam imao proslavu mature, 20 godina od završetka srednje škole. Svi su došli u nekim odijelima, kravate, skupe haljine. Ušminkani kako bi se što bolje pokazali, jedino sam ja došao u nekoj jeftinoj trenerci, poderanim patikama i najboljim automobilom, GOLF 2 koji sam posudio od prijetelja… Odma sam osjetio kako me ogovaraju, kako mi se podsmijavaju, ali nisam obraćao pažnju. Kada smo došli u restoran gdje je zakazano veselje, odma sa vrata je prišao jedan od mojih radnika i pozdracio me, gdje je pozdrav završio sa ŠEFE… Nemate pojma kako su me svi pogledali, počeli su da zapitkuju, kako sam šef, to ozbiljno i tako to. Kada sam im rekao da sam vlasnik 30 kamiona, da sam prevoznik skoro pa su počeli da plaču od muke, a onda je krenulo klasično uvlačenje i ljubljenje guzice, traženje koristi i sl. Baš sam uživao dak su mi se čitavu veče uvlačili, naručivali pjesme samo za mene. Najluđe od svega, je što sam im sve namjestio i što sam obični vozač koji lijepo živi ali daleko od uživanja. Al ljudi su čudo kako brzo mijenjajumišljenje o nekome…




0 komentari