Next refresh in seconds

srijeda, 17. svibnja 2017.

OD ROĐENJA IMAM SVE ŠTO POŽELIM I ZADNJIH PAR MJESECI ZBOG TOGA OSJEČAM GRIZNJU SAVJEST





Od rođenja imam sve što poželim i zadnjih par mjeseci zbog toga osjećam griznju savjest. Momak koji je ludo zaljubljen u mene, kao i ja u njega ima mnogo problema… kada ga pitam šta je, on ćuti, počeo je da mršavi, ne jede i prema meni postao baš čudan.



Ljubav koju mi je pružao je počela da blijedi, čak smo se par puta i posvađali, a sve zbog te nervoze. Danas kaže jesi li vidjela onaj video što sam ti poslao… Kaže poučan je. Šta ćeš od mene i pored mene da imaš u životu, sa sve suzama u očima.



Opalila sam mu šamar i rekla još samo to jednom reci. Video koji mi je poslao je ispovijest neke glupe sponzoruše koja se udala za nekog bogataša i kaže kako je konačno sretna u životu… FUJJJ..





0 komentari