Next refresh in seconds

ponedjeljak, 15. svibnja 2017.

STUDENT SAN I KONOBARIŠEM U JEDNOM KAFIĆU U GRADU. JUČE SU DOŠLE DVIJE DJEVOJKE…

STUDENT SAN I KONOBARIŠEM U JEDNOM KAFIĆU U GRADU. JUČE SU DOŠLE DVIJE DJEVOJKE…



Student sam i konobarišem u jednom kafiću u gradu. Juče su došle dvije djevojke, tačnije djevojčice od nekih 15-ak godina i popile su po jedno piće.

Kada su završile došle su da plate i onako postiđene rekle da imaju samo za jedno piće, a onda je jedna rekla da su izgubile novac i pitala me je da li može da ode do kuće da donese, jer živi blizu. Razmislio sam i reko im da nema problema, da ću ja platiti, ali da one časte mene kada drugi put dođu.
Otišle su, ali za nepunih 10 minuta vidio sam kako treče prema kafiću, poštene djevojčice odma donijele novac čak mi i bakšiša dale. Čovjek bude sretan kada vidi da ipak u ovoj našoj državi ima poštenih i dobrih ljudi i da nije sve crno kako se prikazuej po medijima.

Izvor: ispovesti.com


0 komentari