Next refresh in seconds

ponedjeljak, 26. prosinca 2016.

SOKANTNA EROTSKA ISPOVEST JEDNE ZENE!

Pre 2 god moj kum je bio sa jednom devojkom u vezi koja nije trajala dugo a ni nista sem ljubljenja se nije desavalo u njoj. Kako je on bio ne iskusan tu je bilo romantike i svega toga sa njegove strane. Ali nije bilo dobrog sexa i jebanja koje svakoj zeni lagali se ili ne itekako treba.

Naravno sve to je  puklo. Tako da moze da pocne moja iskrena ispovest.

I jedan dan nas dvojica sedimo i on mi to prica,a ja mu kazem hoces kum da te osveti a on kao ajde. I ja pocnem dopisivanje sa njom o sexy i o svemu tome otvoreno i zovem je da dodje kod mene, na sta je ona odreagovala sa odusevljenjem. Kako smo se dogovorili ja sam sve kumu ispricao a on je svo vreme mislio da ce ona ispaliti. Doslo je vreme da krenem po nju na obliznje stajaliste. Posto sam studirao u kumovom gradu i ziveo blizu njega bio sam i tanak sa novcem i usput svratio do njega da uzmem novac za kondome posto nisam imao. On mi daje i kaze ”brate kako cu da ti se smejem kad te ispali” a ja na sve to mu kazem dodji za pola h vidis kroz prozor. Stigao sam na stajaliste i tu me je ona cekala, vrhunska picka koja je uvek spremna za jebanje, to sam ja odmah primetio ali on na zalost nije. Otisli smo kod mene i ubrzo je pocela akcija.

Ubrzo nakon toga cujem korake i pogledam na prozor a kum viri i krsti se. Kada smo zavrsili ja sam je ispratio i otisao kod kuma na kafu da mu sve prepricam,a on nije mogao da veruje sta je video i kakvoj devojci je kupovao cvece. U jednu ruku mi je drago zbog toga jer sam mu tim otvorio oci i od tad je mnogo oprezniji sa devojkama. A ja i “kuma” se i dalje povremeno vidjamo.


0 komentari