Next refresh in seconds

subota, 29. travnja 2017.

Nedavno sam napunila 15 godina i rođendan ću pamtiti po dosta ružnom događaju. Već par godina sam u vezi i redovno vodim ljubav sa mojim momkom. On je nešto stariji i iskusniji, ima 19 godina i baš zna da me usreći, a i prilično je obdaren, kada bih napisala koliki mu je ne biste mi vjerovali. Moj ..





Nedavno sam napunila 15 godina i rođendan ću pamtiti po dosta ružnom događaju. Već par godina sam u vezi i redovno vodim ljubav sa mojim momkom. On je nešto stariji i iskusniji, ima 19 godina i baš zna da me usreći, a i prilično je obdaren, kada bih napisala koliki mu je ne biste mi vjerovali. Moj rođendan smo slavili kod njega na vikendici, sami, ja i on i nakon što smo prilično popili i nakon par “tura” što smo odradili on je tražio da mu dopustim da me… ono, da me napuni sazada. Više puta je tražio i ubjeđivao me da će mi biti super osjećaj, ali ja sam se plašila i uvijek ga odbijala. U tom trenutku, popita i napaljena dopustila sam mu. Krenuo je lagano i uz dosta muke nekako ga smjestio gdje je htjeo. Osjećala sam laganu bol, a onda je on nekontrolisano jako i bez ikakve najave počeo da radi radnju. Boljelo me da su mi oči htjele iskočiti, gubila sam dah i vrištala najjače što sam ikada. Molila sam ga da stane, ali sve to ga još više napaljivalo. Suze su mi od bola bukvalno se salivale niz lice. Jedna prekrasna noć pretvorila se u pakao, 5 dana posle toga sam osjećala posljedice. Ko god kaže da je uživanje, LAŽE… bol i samo bol i zna se koja je “rupa” stvorena za te radnje. Što se mene tiče NIKADA VIŠE ni za moilion dolara!




0 komentari