Next refresh in seconds

subota, 29. travnja 2017.

Stariji brat mog oca, moj treča živi u Berlinu i baš je moćan čovjek i finansijski, a i izgledom iako ima preko 40 godina. Ljetos dok je bio na odmoru često je navraćao kod nas. Bio je prvi dan škole i ...





Stariji brat mog oca, moj treča živi u Berlinu i baš je moćan čovjek i finansijski, a i izgledom iako ima preko 40 godina. Ljetos dok je bio na odmoru često je navraćao kod nas. Bio je prvi dan škole i teča se ponudio da me odveze sa svojim novim mercedesom. Bila sam oduševljena, jer sam tek kretala u srednju i što će me svi zapaziti kada me vide da izlazim iz tako skupog automobila. Čim smo krenuli teča se počeo baš čudno ponašati prema meni, na neki način mi se udvarao, da bi par kilometara prije škole direktno me pitao LJEPOTICE TEČINA, DA LI BI VOLJELA DA U TEČINOM AUTOMOBILU, SA SVOJIM TEČOM DOŽIVIŠ NEŠTO ŠTO JOŠ NIKADA NISI? Bila sam zbunjena, ali toliko sam bila očarana automobilom da sam rekla DA, ŽELJELA BIH… tada je stisnuo gas i mislila sam da ćemo da poletimo, fantastičan osjećaj i ubrzo smo bili na nekom osamljenom proplanku, ugasio je auto, te mi je rekao da pređamo na zadnje sjediše. Imam dovoljno godina da sam odma znala šta želi i šta me čeka. Bilo je fantastično, nisam ni zamišljala da je TO tako dobro i da se nakon toga tako dobro osjeća, pogotovo jer sam TO radila u automobilu od preko 50.000 eura, uh kako sam se moćno osjećala. Nakon toga teča je postao skroz drugi čovjek prema meni, čak je otvorio račun na moje ime i svaki mjesec mi šalje po nekih 100 eura da mi se nađe. Zimski raspust idem kod njega u Njemačku da učim jezik



0 komentari