Next refresh in seconds

ponedjeljak, 15. svibnja 2017.





Dugo sam mislio da je moja baka loša osoba, da je dosadna i zla. Imam nepunih 17 godina i još uvijek nemam potrebu da imam djevojku, jer moja ekipa mi je sasvim dovoljna, ali baba je već 3-4 godine baš dosadna. Često je znala kada prolazi pored mene ili kada sjedimo jedno do drugog da me uhvati za polni organ i onako krz smijeh pita JEL GLAVONJICA POČEO DA IZLAZI, IDEL U DUBOKO… i slične gluposti koje aludiraju na muško-ženske odnose.



Mislio sam da ne može gore, ma samo se zamislite u mojoj situaciji, a onda, prije mjesec dana bio sam kod nje, bili smo sami i dok sam igrao igrice pozvala me u svoju sobu da mi nešto pokaže. Dok sam išao ka sobi mislio sam, OPET FOTOGRAFIJE PRE-PRE- RODBINE… Vrata su bila otvorena i bukvalno sam utrčao u sobu, a onda ostao skamenjen, baka leži na krevetu, bez odjeće, raširenih nogu i govori: ŠTA SI SE UKIPIO KODA PRVI PUT piip VIDIŠ? DOĐI U KREVET! Iskreno i bilo je prvi puta da vidim i u opšte nisam bio oduševljen. Međutim kada sam joj se pridružio, nakon par dodira njene ruke i MOG… ne znam, kao da sam izgubio mozak, kao da sam se prevorio u drugog čovjeka i ubruo sam bio u njoj, tačnije ležao sam na leđima i ona je sama sve odrađivala.

Vjerujte najbolji osjećaj koji sam ikada doživio… Od tada, evo već mjesec dana imam časove PLIVANJA i mogu vam kazati da mi sve ovo mnogo znači. Već sam i sa 3 mlađe žene bio, platio sam im, jer još uvijek nemam djevojku,pa da mogu besplatno, ali tako se divno osjećam kada to radim da bih želio vječno da ga imam unutra, da ga nikada ne vadim. Godinama sam mislio da mi želi zlo, ali ispostavilo se suprotno i mnogo sam zahvalan mojoj baki jer mi je pokazala šta je život i da laptop, mobitel i igrice sigurno to nisu. I zaboravio sam da napišem, baka sa svojih 58 godina izgleda prilično dobro i DOLE nema razlike u poređenju sa ženama kojima sam plaćao, a mlađe su od nje 30-ak godina.




0 komentari