Next refresh in seconds

ponedjeljak, 15. svibnja 2017.

Neki dan dok sam parkirao auto vidio sam da komšijin sin dira moju ženu po..




Neki dan dok sam parkirao auto vidio sam da komšijin sin dira moju ženu po guzi na ulazu u zgradu. Odma sam se iznervirao, ali pravio sam se da ništa nisam vidio. Kada smo došli u stan odma sam joj rekao šta sam vidio i pitao je da mi objasni, a ona je rekla kako se klinac opasno pali na nju i da je tako bezstidno često spopada.



Nekako mi je bila uvjerljiva i otišao sam u dnevnu sobu da malo odmorim. Čudno mi je bilo jer je često dolazila do mene i provjeravala da li spavam. Zbog toga sam odglumio da sam zaspao, a nedugo nakon toga čuo sam kako je izašla iz stana. Skočio sam i krnuo za njom. Kada sam izašao na hodnik, njoj već nije bilo ni traga. Pretražio sam i podrum i tavan, ali nije je bilo nigdje.

Vratio sam se u stan, a nakon skoro dva sata ona se vratila. Bijesan sam je počeo psovati gdje je bila i tako to, a ona mi je smireno odgovorila da je bila kod prijateljice na kafi jer sam ja zaspao i bilo joj dosadno. Pozvao sam tu prijateljicu i ona mi je potvrdila da je bila kod nje. Nisam pametan nikako, mislim da ima nešto sa onim klincem, ali nemam dokaza.



0 komentari