Next refresh in seconds

nedjelja, 14. svibnja 2017.

IMALA SAM 16 GODINA, A ON SKORO 30 STARIJI OD MENE, OŽENJEN, ALI ZGODAN DO BOLA, PROSTO NEODOLJIV. ODBIJAO ME, JA SVIM SILAMA INSISTIRALA DA BUDEMO...




mala sam 16 godina, a on skoro 30 stariji od mene, oženjen, ali zgodan do bola, prosto neodoljiv. Odbijao me, ja svim silama insistirala da budemo zajedno. Željela sam ga više od ičega i na kraju nakon par mjeseci sam i uspjela. Međutim, kada sam shvatila da se go čovjek koji može otac da mi bude izvija na meni, liže moje mlado tijelo i bez imalo osjećaja i nježnosti prodire u mene, sve o čemu sam razmišljala u tom trenuku bilo je BOŽE UBRZAJ VRIJEME I NE DOVEDI ME U OVU SITUACIJU NIKADA VIŠE…



Međutim, to je bilo prije 4 godine, njemu se dopalo “mlado meso” i prosto ne želi da me ostavi… Mrzim ga, mrzim sebe, ali ne pronalazim način da se udaljim od njega. Osjećam se kao jeftina uličarka, kao lutka na napuvavanje, koju on kada poželi dođe i “napumpa”. Čak sam dva puta i bila trudna i naravno morala sam abortirati. Uništila sam sebi život 🙁

http://saznaj-doznaj.info



0 komentari