Next refresh in seconds

nedjelja, 14. svibnja 2017.

ISPOVEST: SNAHU SAM VIDJELA KAKO SE LJUBI SA….





Taj dan sam bila u gradu nisu se vjerojatno nadali da ću ranije doći jer sam trebala ići kod doktora svog koji je kao za vraga promijenio smjenu pa sam otišla kući. Kada sam došla nisam bučila uopće nego sam krenula gore na kat da se raspremim. Uhvatila sam za vrata svoje sobe i krenula unutra, kada sam ugledala nju i njega kako stoje na sred sobe i ljube se. Savladao me bijes i tuga, ne znam kako nisam skočila na njih da im nešto napravim. Okrenula sam se i spustila dolje u prizemlje i pravila se da sam tek došla.
Dozivala sam ih po kući, a oni su sišli dolje kao da se ništa nije desilo i rekli su da su bili svaki u svojoj sobi gledali televizor, najviše me ubilo to što sam znala istinu dok su oni lagali. Boli me to i želim reći svom sinu što se dešava jer nije zaslužio da ga netko vuče za nos. Najmanje ja i to od čovjeka sa kojim sam u braku 27 godina, dala sam mu pola svog života da bi mi napravio ovakvo nešto. Nisam zaslužila i ako me je išao sada varati mogao je to napraviti sa nekom koju ne poznajem, usudio se to napraviti sa curom njegovog sina sram ga bilo.



0 komentari