Next refresh in seconds

nedjelja, 14. svibnja 2017.

MAMA JE PREMINULA PRIJE 5 GODINA, KADA SAM IMALA SAMO SEDAM. OTAC ME ODHRANIO A PRIJE…




Mama je preminula prije 5 godina, kada sam imala samo sedam. Otac me odhranio, a prije 3 mjeseca se oženio, dobila sam maćehu, ZLU MAĆEHU….Konstantno me je meltretirala kada smo ostajale
same, nisam govorila tati jer nisam imala dokaze nisam znala kako bi reagovao.



Prije 10 dana dok me je psovala, ponižavala ušao je tata i sve vidio, izbila je velika svađa i tata je bez razmišljanja stao na moju stranu, srce mi je bilo kao kuća. A onda je ona rekla ili ćeš se odreći mene ili tog prokletog malog derišta. Tata me je pogledao i rekao uredu riješiti ću se derišta, ali velikog bezobraznog derišta,
zato ZLA MEĆEHO ODLAZI IZ NAŠE KUĆE, prišao joj je uhvaio za ruku i istjerao napolje. Rekao je da se neće ženiti dok god se ja ne osamostalim, a možda neće ni tada jer izgleda da je samo jedna žena na ovome svijetu bila dobra, ali da je Bog uzeo sebi…




0 komentari