Next refresh in seconds

ponedjeljak, 15. svibnja 2017.

Moj dečko je dosta konzervativan i često se svađamo oko toga. Problem je u tome da je moja sestra malo slobodnija tako da se često opija i kad nam priča





Moj dečko je dosta konzervativan i često se svađamo oko toga. Problem je u tome da je moja sestra malo slobodnija tako da se često opija i kad nam priča šta je radila dok je bila pijana, on je uvek gleda čudno da bi mi posle pričao kako je nevaspitana inekulturna. To nije bilo toliki problem sve dok nisam saznala da moj dečko muva moju sestru dok sa druge strane govori loše o njoj. Videla sam na sestrinom profilu da je razmenjivala vruce poruke sa mojim dečkom, gole slike… sad kontam da je moj dečko lažovčina,



da sam vezu provela u lažima, o sestri je pričao najgore stvari jer je želeo da odbaci sumnju… E sada problem je jer moj momak misli da on ima dve, moja sestra ima plan da nas rastavi. Još kao male uvek je volela ono što je moje. Ne znam kako ce se ovo zavrsiti… Sada bih ga ostavila kao zadnje pseto, ali ne želim da olakšam “POSAO” mojoj sestri…

ispovesti.com





0 komentari