Next refresh in seconds

ponedjeljak, 15. svibnja 2017.

Moja mlađa sestra koja ima samo 17 godina se otvoreno nabacuje mom mužu. Ona misli da ja to ne primjećujem, ali sa svojih 30 godina jasno sve





Moja mlađa sestra koja ima samo 17 godina se otvoreno nabacuje mom mužu. Ona misli da ja to ne primjećujem, ali sa svojih 30 godina jasno sve vidim. Nosi kratke suknjice, namiguje mu, GRIZE DONJU USNU i slično. Pre tri dana mi je rekla da će svratiti na ručak kod nas iako je ja nisam zvala zatako nešto. Nisam je odbila, ali sam u njenu šniclu sam stavila ricinus i sa uživanjem sam gledala kako steže stomak sve dok je nije “poteralo da se olakša”





i onda sam joj dodatno zagorčala život. Prije nje sam ušla u wc i naravno zaključala. Lupala je na vrata da joj oslobodim wc, a ja se pravila naivna kao ne znam da joj je toliko hitno. Kada sam izašla imala sam šta i da vidim, al bukvalno. Ušla je posle mene u kupailo da se okupa, kasnije sam joj dala neku moju haljinu, ali toliko se postidila da vjerujem da mi više nikada neće doći.





0 komentari