Next refresh in seconds

srijeda, 17. svibnja 2017.

PROŠLE GODINE SAM IZGUBI SVE ŠTO SAM IMAO , POPLAVA ODNIJELA I AUTO, UNIŠTILA STAN…





Bilo je to davno skoro da se i ne sjećam. Bili smo drugi ili treći razred srednje i skupljali smo novac za školskog druga koji je trebao ići na skupu operaciju. Svima su roditelji dali po marku, dvije (stare dobre njemačke marke) da daju, a Ana je dala 20 maraka. Mlade lude glave su taj njen čin ismijale, jer neki nisu htjeli dati ni marku, smatrali su da je njima potrebnije da sebi kupe cigare ili neko piće, a ja sam tada stao u njenu odbranu te sam i ja bio ismijan. Samo mi je tada rekla, DOBRO SE DOBRIM VRAĆA.





-Završili smo školu, svako na svoju stranu, kontakti se izgubili. Prošle godine sam izgubi sve što sam imao , POPLAVA ODNIJELA i auto, uništila stan, nisam znao kako da odpočnem život. A onda sam dobio anonimnu donaciju od 10.000 američkih dolara, u potpisu je bilo DOBRO SE DOBRIM VRAĆA, HVALA TI JOŠ JEDNOM. Odmah sam shvatio o kome se radi plakao sam kao dijete, a i sada dok ovo pišem ne mogu obuzdati suze. KAKO JE PLEMENITO BIĆE, vraća nadu u život..





0 komentari