Next refresh in seconds

srijeda, 17. svibnja 2017.

Spavam sa muzem, a mislim na kuma. Volimo se, zajedno gradimo nasu buducnost… kum je oženjen i ujedno naš najbolji prijatelj, živi preko put nas i…





Spavam sa muzem, a mislim na kuma. Volimo se, zajedno gradimo nasu buducnost… kum je oženjen i ujedno naš najbolji prijatelj, živi preko put nas i često je svraćao na kafu i ja sam pocela da se palim na kuma…



i jednog dana bila sam izašla iz kupatila u gaćicama kum je usao nenajavljen i video me polu-golu. U tom trenutku smo se prepustili osjećajima, zaboravili na sve prerpeke koje stoje između nas i vodili ljubav kao nikada u životu. Od tog dana naš odnos se menja. Spavala sam sa kumom, ali želimo više od toga, želimo da ozvaničimo našu vezu, ma koliko bolno bilo za sve.

ispovesti.com








0 komentari