Next refresh in seconds

ponedjeljak, 15. svibnja 2017.

ZAVRSILA SAM FAKULTET ZA PROFESORA





Zavrsila sam fakultet za profesoricu biologije ali naravno posto kod nas za svaki posao treba jaka stela nikada nisam radil u svojoj struci.

Prije par godina jedan direktor nudio mi je radno mjesto u zamjenu da spavam s njim i naravno da nisam pristala,nakon toga zaposlila sam se u nekom kaficu kao konobarica i naravno kafic kao kafic uvijek ima nekih gostiju koji moraju zezati.

I jedan dan dolazi taj direktor s jednom profesoricm koja je svaki puta predavala kada sam i ja samo sto je ona jedva zavrsila faks,ali naravno ona mu je dala i bila je primljena na posao.



Kada sam ih usluzila cula sam kako kaze “Steta sto dobri studenti ne mogu raditi u svojoj struci nego moraju kao konobari”.

I kada sam mu donosila Kafu namjerno sam mu sasula u kril i rekla “Da sam vam kao ta dr***ca dala sigurno bi i ja radila u struci ali svi muskarci me mogu imati ali vi necete” i odmah sam otisla.

Naravno da sam dobila otkaz ali ne zalim nikako,poslije kao da sam dobila neku novu snagu i volju za zivot.




ispovesti.com

0 komentari